bellalover.blogg.se

Hej! Jag är en glad tjej född den 26 November 2002. Jag är ganska träningsinriktad och går på orientering, ridning och dans. Följ mitt liv i text och bilder här på bloggen, hoppas att du tycker den är bra, och kommentera gärna så blir jag jätteglad! Kram! //Sosso

Vinterläger

Publicerad 2015-02-07 11:34:00 i träning,

Kom i fredags kväll, nattorientering, lite fika osv. sen gick vi och la oss. Banan gick väl helt okej. Vaknade så utvilad man nu kan bli i sovsäck på ett kallt golv. Åt lite frukost innan jag tog på mig springkläder inför ett till pass. Tre ord. Snöpulsning i skogen. SÅ JOBBIGT, fick det till 4,5 km. 
Idag blir det också inomhuspass och mental träning med våran mentala tränare XD :3
Ochhhhhh imorgon blir det någon form av långpass, vi får se. Ses sålänge♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sosso

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela