bellalover.blogg.se

Hej! Jag är en glad tjej född den 26 November 2002. Jag är ganska träningsinriktad och går på orientering, ridning och dans. Följ mitt liv i text och bilder här på bloggen, hoppas att du tycker den är bra, och kommentera gärna så blir jag jätteglad! Kram! //Sosso

Popcornhäst

Publicerad 2015-02-02 20:49:00 i Allmänt,

Ojojoj, vad har jag egentligen för sköthäst? Kände att han var lite nervös redan när jag satt upp. Sprallig. Ville inte stå still något alls. Började gå vilt till redan efter 5min. Bockade samtidigt som han fattade galopp. Sen höll han på så typ 35 min. Lyckades tillslut få honom "lugn" och 10min gick han riktigt bra! De sista 10 fortsatte han med sina "bus" innan vi gick tillbaka till stallet. Kändes ändå som att jag körde igenom honom rätt bra, mig med. Men, det här kallar jartäg ÖVERSKOTTSENERGI! Nöjd med passet, lärt mig riktigt mycket! ~stolt~ .
Vi red inte i ridhuset, för det är inte riktigt klart än, måste byggas sarg och sättas dit dörrar. Och så måste vi få dit underlag också. Inte så långt kvar!
Så himla härligt att var tillbaka! Dessvärre kommer jag nog ha träningsverk imorgon
Mina två finaste❤️😘
 
//Sosso
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sosso

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela