bellalover.blogg.se

Hej! Jag är en glad tjej född den 26 November 2002. Jag är ganska träningsinriktad och går på orientering, ridning och dans. Följ mitt liv i text och bilder här på bloggen, hoppas att du tycker den är bra, och kommentera gärna så blir jag jätteglad! Kram! //Sosso

Vår i stallet

Publicerad 2015-04-05 09:27:07 i Allmänt,

Eftersom Lukas har dragit sönder sin grimma har han nu en blå. Den passar honom jättebra! Men den skulle kanske va lite snyggare i vinröd 😉
 
Men nu börjar hagen torka så det är inte riktigt lika lerigt i halva av hagarna! Men nu i helgen hade dom långledigt från fredag til  imorgon, måndag. Så de fick gå i sommarhagen! Men innan vi kunde släppa ut dem där behövde vi kolla staketet så att det inte hade gått sönder någon stans. Det tog typ 1timme jag var rätt trött efteråt när vi hämtade hästarna inför lektionen 😉 Imorgon ska jag på uteritt! Den är 2timmar och eftersom jag i princip har stalltjänst ska jag oc Klara vara där kl. 9. Jag ska rida Bull tror jag, om inte Julia flippar ur occ vill byta med mig. Då får jag rida Lukas istället. Så det är inte spikat i sten att jag rider Bull om jag säger så. Det ska ju vara kul för alla!
Väldigt mörk bild men det här är Bull... Eller Bill, meen det spelar ingen roll för dom ser typ exakt lika dana ut haha. Klada ska rida Donna hon är skiit nervös. Jag tyckte hon borde ta Tebe istället.
Hur cute är inte dethär? Mina två favoriter på samma bild<3
För att hon inte ska bli helt galen på mig får jag väl slänga in en bild på hennes älskling också
Nu ska jag tävla i D14 så nu måste jag nog sluta XD 
Hade braaaa<3

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2015-06-11 07:46:25

Det är Biiiiiill😍😍😍😍❤️👍

Postat av: Ellie

Publicerad 2015-06-11 07:46:47

Jag menar Bull

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sosso

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela