bellalover.blogg.se

Hej! Jag är en glad tjej född den 26 November 2002. Jag är ganska träningsinriktad och går på orientering, ridning och dans. Följ mitt liv i text och bilder här på bloggen, hoppas att du tycker den är bra, och kommentera gärna så blir jag jätteglad! Kram! //Sosso

Saknar hästarna♡

Publicerad 2014-10-01 19:24:00 i hästar,

Red i måndags. Så det var senast jag var i stallet. Jag är i stallet 3-6timmar i veckan, men jag saknar dom! Så jag ska åka tiil stallet imorgon♥ Tittar på TV just nu och har tråkigt, så de som har min kik får smsa mig NU! Ha det bra!
//Sosso
PS. Jag är skötare på en häst som heter Bella nu, i måndags tog jag ut henne på gårdsplanen och ryktade henne där (första gången ute)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sosso

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela