bellalover.blogg.se

Hej! Jag är en glad tjej född den 26 November 2002. Jag är ganska träningsinriktad och går på orientering, ridning och dans. Följ mitt liv i text och bilder här på bloggen, hoppas att du tycker den är bra, och kommentera gärna så blir jag jätteglad! Kram! //Sosso

Världens bästa Ramundberget❤️

Publicerad 2014-12-28 21:11:10 i Allmänt,

Asså åhhh det är så fint här! 
Ska åka med Lisa i pisten imorron, slalom på förmiddan och snowboard eftermiddag, sen längd när liften har stängt! Prefect!👌🏂🎿
hade bra!💙💎💞

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2015-01-01 20:13:40

Å vad fint!
Skulle du förresten vilja kika in på min blogg och se en outfiten jag just har lagt upp? Skulle vara jättesnällt! Det är roligt att höra vad andra tycker:)
Gott nytt år förresten!

Svar: Tack! Ska kika in på den nu ;)
Sosso

Postat av: Unn & Nicole

Publicerad 2015-01-02 12:36:55

Hej, din blogg är verkligen super fin och du skriver jätte bra & läsvärda inlägg.
Vi hade blivit super glada om du hade kikat in på vår blogg och kanske lämnat en liten kommentar också, puss & kram!

Http://unic.spotlife.se

Svar: Tack så mycket! Kollar in den strax!
Sosso

Postat av: Unn & Nicoöe

Publicerad 2015-01-04 20:38:03

Hej! Din blogg är riktigt grym och vi läser den nästan varje dag. Skulle varit kul om du ville kika in på vår blogg och kanske ställa en fråga till vår frågestund!

Riktigt snygga bilder!

Svar: Va kul!! Tack så mycket!
Sosso

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sosso

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela